17 februari 2020

Sponsoring

Hoe werkt sponsoring in de muziekindustrie?
Foto door Joao Tzanno op Unsplash

Niet alleen in sport en media stellen grote partijen zich op als sponsor, maar ook in de muziekscene wordt samengewerkt met bijvoorbeeld Red Bull en Converse. Toch worden de meeste sponsordeals gesloten tussen merken en zalen of festivals.

Wil je toch een gooi doen naar een sponsordeal? Bedenk je dan goed aan welk bedrijf of merk jij jouw act zou willen koppelen. En andersom: Bedrijven zullen zoeken naar artiesten die passen bij hun merk of doelgroep. Zorg dat je duidelijk hebt waarom zij juist met jou in zee moeten gaan en welke winst er ook voor hen in zit.

Meer weten over sponsoring in de muziekindustrie? Duik eens in dit artikel van de Muzikantendag!

← Naar overzicht

Heb je vragen?

Kom je er nog niet helemaal uit en heb je vragen? Neem dan contact op!

Portet van Douwe Esschendal

Douwe Esschendal

douwe@poppuntgelderland.nl 06 17117309

Werkt vanuit Gigant Apeldoorn

Portet van Simon Mamahit

Simon Mamahit

simon@poppuntgelderland.nl 06 10290179

Werkt vanuit Doornroosje

Portet van Imke Loeffen

Imke Loeffen

imke@poppuntgelderland.nl 06 41716751

Werkt vanuit Luxor Live

Gerelateerde artikelen

Contactgegevens

info@poppuntgelderland.nl
06-41716751

Check hier wie je moet hebben

Website door Vincent Hammingh & Marcel Klein Legtenberg

© Poppunt Gelderland